Herkes saydırmış yine. Bahsettiğin asansör hak sahibi - kartlı sistem Elazığ dahil birkaç şehirde kullanılıyor. Dolayısıyla yeni bir fikir-proje değil yapılalı yıllar oldu. Kabul etmemeleri normal. Kamera ile beraber görüntü işleyip kişinin hak sahibi olup olmadığını anlayacak bir yazılım yapsan her türlü götürebilirdin bence. (Tübitak olmasa bile global anlamda destek alırdın)