etmemeleri normal.
o asansörler sadece engelli insanlara değil yaşlılara bebek arabası ile giden anne babalar veya o an hastalanmış insanların kullanacağı asansörlerdir o insanların hakları kısıtlama ile gasp edilmez. asansörleri doğru kullansa insanlar yeterli.