Peki engeli olmayan yaslilar ne yapacak? Ya da bebek arabali olanlar? Kamera olsa ve oncelikli kisileri taniyip sesli uyari verse nasil olurdu? Oncelikli kimse yoksa sessizce kapiyi acar mesela. Bence cikis noktan dogru ama gelistirmen gerek. Sen sadece ac-kapa yapmissin. Calismalara devam.