SanalDavetiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok uzun iş.. hele ki hükümet yanlısı birinin hesabını yönetmiyorsanız boşa uğraşırsınız.
Hükümet ve muhalefetin bir farkı yok adalet önünde. Orada küfürü sana etmiyor bu yüzden dava edemiyorsun.