Api vasıtası ile farklı sağlayıcılardan çekiyorlar hocam.
API bağlamak/çekmek dedikleri şey sanırsam bu oluyor. Yani bu SMM paneller tamamen başka sağlayıcılar ile beraber çalışıyor. Onlar göçse, SMM paneller de göçecek o halde?
Ek olarak, bu API'leri sağlayan servislerin isimleri nedir?