ectinhaiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun. devam.
Sağolun hocam. Banlanacağımızı biliyordukda bu kadar çabuk olması kötü oldu
itirazdan da açılacağını hiç düşünmüyorum