Teşekkürler tavsiye için ben de onu düşünüyorum da bilmiyorum bi sorun çıkarsa acaba ilgilenirler mi diye.
Ben Superonlien bağlattıracağım zaman Vodafone arabasıyla gelmişlerdi.Sordum 2 tarafa da bakıyoruz dediler.Ancak çoğu kişide memnun değiliz diyorlar.Hangisinden aldınız acaba?
O kadar detaylı bilmiyorum internetden başvurdum gelip bağladılar.