Dediğiniz gibi yapınca askıya alındığına dair uyarı çıktı.
Bir süre bekleyince açılırmı, yoksa geçmiş olsun diyip sileyimmi hesabı
Açıkçası benim de bu konuda fazla bilgim yok.
Kapatılan hesabın bu şekilde anlaşıldığını ben de bir kaç gün önce öğrendim.