Arkadaşlar gelecek ay superonline internet hizmetim sonlanacak.Ancak yenilemek için arıyorlar 79,90 diyorlar.Şu anda ödediğim fatura bedeli 62 TL. Memnunmusunuz derseniz çokta değil Wi-fi konusunda çok kötüler 2 metre odada çekmediği zamanlar oluyor.Değiştirmek istesem hangisini önerirsiniz? TTnet düşünüyorum ama sokakta fiber var mı yok mu bilmiyorum.Zira Superonline küçük bir kutuyla fibere dönüştürüyor.Uydunet vardı bi ara aklımda ama kullananlar falan nasıl öneren var mı?