Konu
Sağlık Bakanlığından Teşekkür Mesajı
08-05-2019, 02:46:46
#4
ebubekirbastama
isystemsec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
SQL Olarak hatırlıyorum ama hocam , veri tabanını erişim vardı diye hatırlıyorum... Bir çok bildiri yaptım hastane,devlet,üniversite kurumlarına çoğu geri dönüş sağlamıyor. Bazen de ifade vermeye gidebiliyoruz
Benim en sinir olduğum olay o zaten