ebubekirbastama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi ara ben baya bildirim yapmıştım umursamıyorlardı onun için artık bildirmiyorum sistemdeki bug neydi
SQL Olarak hatırlıyorum ama hocam , veri tabanını erişim vardı diye hatırlıyorum... Bir çok bildiri yaptım hastane,devlet,üniversite kurumlarına çoğu geri dönüş sağlamıyor. Bazen de ifade vermeye gidebiliyoruz