Yo dostum yanlış anladın , belki bilgin yoktur diye buranın linkini verdim , ben orayı takipliyorum çoğunlukla , ilgi çekici oluyor. Daha sabit bir konu olduğu için belki daha çok ilgi görür diye orayı önerdim. Kimsenin açtığı konuyu böyle yorumlamak bana düşmez

, şarkılar güzel sakin kafayla dinlenir..
Ben biraz yanlış anlamışım dostum kusura bakma. Oraya da attım, linki paylaştığın için teşekkür ederim.