Mori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereksiz bir konu açtığımı sanmıyorum, oraya da açabilirdim ama burası; sanat kategorisi ve özgün çalışmalar istendiğine dair bir bildirim yapılmamış. Gülşen'i çok seviyorum, dinlerken konu olarak sizlerle de paylaşmak istedim. Uygunsuz görülür ise, yetkili arkadaşlar benim şarkım başlığına taşıyabilir.
Yo dostum yanlış anladın , belki bilgin yoktur diye buranın linkini verdim , ben orayı takipliyorum çoğunlukla , ilgi çekici oluyor. Daha sabit bir konu olduğu için belki daha çok ilgi görür diye orayı önerdim. Kimsenin açtığı konuyu böyle yorumlamak bana düşmez , şarkılar güzel sakin kafayla dinlenir..