Gereksiz bir konu açtığımı sanmıyorum. Oraya da şarkıyı bırakabilirdim ama burası; sanat kategorisi ve özgün çalışmalar istendiğine dair bir bildirim yapılmamış. Gülşen'i çok seviyorum, dinlerken konu olarak sizlerle de paylaşmak istedim. Uygunsuz görülür ise, yetkili arkadaşlar benim şarkım başlığına taşıyabilir.