ataliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın. indirme hatasını göremedim. çoklu takibi düşünüyorum aslında fakat güzel bir html tema bulamadım. önerin varmı tarih takip ile ilgini bir html tema

Hocam temaya gerek yok bence excell formatinda bile kayit ettiklerimizi dogum gunu yaklasani en ustte bulundurmasi yeterli olacaktir sonucda kullanan kisi ya localhostta yada site.com/xxx de barindiracaktir amac takip etmek. Hatta dogum gunu 3 gun kala mail atilabilirse hatirlatma gibi mukemmel olur veya dogum gununde o kisiye belli bir sablonda mail atilirsa harika olur bankalarin attigi gibi

Simdiden tesekkurler