Ne tahmin ediyorsunuzki hocam konuda msji olan her arkadasim aldi sikintisi olan buraya yazar saten demekki yokkk itrade veriyorlar ben bu isi r10 da ogrenmedim ki r10 yasimla beraber ticaretim olsun lutfen yanlis anlamayin ama sikayeti olan saten belirtir bircok kisiye sattik lutfen kendi ticaretinize bakin. Iyi formlar