Hazır sistemleri kullananlar eninde sonunda bize dönüş yapıyorlar. Neden? Çünkü istediklerini sadece biz yapabiliriz. Hazır sistemler bir yere kadar.
Bana kalırsa sektör bitmiyor. Hem ölücüler, hem de hazır sistemlerin var olması gayet güzel. Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer misali bunları yapan müşteriler finalde pişman olup işi profesyonele bırakıyor.