Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Eskiden öyle bir şeydi ki ayt olsun cw olsun vb.leri olsun hepsi içi boş olarak adlandırılırdı. Aralarında savaşımsı şeyler dönerdi. Entrikalar, komplolar falan. İzlerken, takip ederken baya zevk alırdım. O zamanlar bildiğim tanıdığım. t4cs1zkr4L, agd_scorp, mectruy, snip3r, h4cking.tr vardı. Kimler, kimleri hatırlıyor? Belki çoğu aramızdadır hatta. Güzel zamanlardı... En az 10 yıl öncesi tabi...