Eski hostum günde 1-2 kere kapandığı için yeni hostinge geçtim ve aynı sorunu bende yaşamaya başladım, özel IP almama rağmen bazı mailler spama düşmeye devam etti. Kurumsal mail geyikleride çok pahalı, şirkette 50 çalışan olsa hepsine teker teker mail almak, aylık ödemesini yapmak gereksiz masraf. Zaten bir çoğu mailini ayda 1-2 kere kullanıyor. Sırf bu yüzden geri döndüm eski berbat hosta. Site günde 1-2 kere çöküyor, e-mail gönderim işlemi 2 dakika sürüyor ama en azından spam'a düşmüyor