MahmutDolar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılandırma yaparsanız baya faiz binecektir, eş dosttan bulup kapatırsanız daha iyi olur. Aylık kredi kartı taksidini de dostunuza verirsiniz. Daha bilgili olanlarda yazacaktır
nasıl yapsam bilemedim. forumda aynı sıkıntılaır yaşamış kişiler vardır bir yol sorayım dedim