Merhaba,
Resellerimde barınan 5 tane kurumsal firma sitesinin e-postaları ile sıkıntı yaşıyorum. Çok fazla e-posta çıkışları yok. Öyle ki günde birkaç tane gibi.
Fakat paylaşımlı ip üzerinden çıktığı için arada bazen karaliste problemi yaşıyorum.
Gmail veya zohomail çözüm olabilir fakat ben istemci yazılımlarda smtp ayarı değişmeden hallolabilsin istiyorum.
Gmail ve zohomaili kendim için kullanıyorum fakat dediğim gibi ayar değişmeden
mail.domain.com şeklinde outlook kurulumları olsun istiyorum. Her reseller değişiminde ayarlarla uğraşmadan halledebilmeliyim.
Bu konuda bilgili arkadaşların önerilerini bekliyorum.