TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/xiaomi-p...LKXIAOMIPSTSYH
ben bunu kullanıyorum. Gayette memnunum, tavsiye ederim. Orta seviyeli güzel kulaklık. Üst düzey istiyorsan bunların prolerını vs kullanmanı tavsite ederim.