Yalnız dikkat ediyorum bu tarz konuların sonu hep farklı yöne dağılıyor bunu bir tek ben mi fark ettim? Konu camilerin tuvaletlerinden ücret alınmasindan birden tuvalete girenlerin çoğunun "tuvalet terbiyesi almamış" insanlar olmasına dönmüş

Herkes haklı