Merhabalar, Hesabı nasıl kasıyorsunuz ? Panel v.s bir şey var mı ? Takipe takip olarak mı kasılıyor biraz daha açarmısınız lütfen reklam ise hangi sayfalar da reklam yapiyorsunuz dm alabilirmiyim