ITmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de bir doktora öğrencisi olarak tavsiyede bulunayım,
Her sütun 1 sorudur.
1.satır bir proje ile ilgili tüm sorular, 2. satır diğer proje ile ilgili diğer sorulardır.
1. satırdaki tüm sorular bitince bir soru daha ekleyip "varsa 2. proje için devamı tıklayınız" veya "Formu Gönderiniz" şeklinde son sorudan sonra bir soruyla tablo yapmadan halledebilirsiniz. Yanıtlar bölümünde zaten grafikler çıkacak her soruyla ilgili ve cevapları görebileceksiniz.
ampül yandı ama ama tabloda 3 şekil var ama daha fazla ise nasıl ekleyecek