Ülkemizdeki tüm camiler başta diyanet işleri başkanlığına bağlı. Camilerin kendi dernekleri var. Bu dernekler ihale usulü cami tualetlerini ilgili kişilere veriyorlar. Oradan gelen para nasıl ve nerede kullanılıyor bilmiyorum. Camiinin ihtiyaçları doğrultusunda kullanılması gerekir.

Bir arkadaşımız istanbulda çoğu camiler ücretsiz demiş. Maalesef doğma büyüme istanbulluyum. Ücretsiz cami sayısı çok az. Ayrıca camii tualetlerinin ücretleri 1, 1.25 ve 1.50 TL. civarında. Ağırlıkla 1 TL. olduğunu görebiliriz.

Birde tu(v)aletler bakımsız. Geçen gün video çekip paylaşmak istedim. Sonra vazgeçtim. Koskoca diyanet işleri başkanlığı görmüyor mu? İncelemiyor mu? diye kendi kendime sordum.