karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı cami wcleri var afedersiniz bizim insanlarımız hayvanlardan beter taşın üzerine s.cani mı ararsın su dökmeyeni mı ararsın hepside bizim insanlarımız da. Hal böyle olunca mecburen böyle bir yöntem oluyor hem oraya görevli koyuyorlar hemde o görevlinin parası maaşı peçete sabun fırça vb paraları çıkıyor mesela normal görevli olmayan cami tuvaletlerine girin bakın pislikten geçilmiyor. Bence böylesi daha iyi 🙂 benim görüşüm bu yönde.
Ağzına sağlık hocam.
Sen oraya ücret ödemezsen gönüllü olarak kimse senin pisliğini temizlemez.Oraya tuvaletini yapmaya bile giremezsin.Bizim milletimizin huyudur genelde camilerin wc lerini kullanır başka türlü pek kullanmaz