Diyanet Camii WC lerini temizlesin diye temizlik görevlisi atamıyor.Gönüllü kişiler yapıyor.Onlarada yardım babında ücret ödeniyor ve temizlik malzemesi vs alınıyor.
Hocam Yanlış Anlamayında, Diğer Camilerdeki Personel Cebinden'mi Ödüyor Böyle İse Hiç Etik Değil Gerçekten.
İsteyen olursa vermeyin. Ücretsiz. Bana 2-3 kez oldu, ücretsiz kardeşim vatanımın camii dedim, çıt yok.
Kişiler yaşlı olduğundan sorun çıkartmak istemedim hocam, Verdim ve geçtim.