Konu
R10'a Ne Oldu?
05-05-2019, 17:35:52
#18
Theone79
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu yazıyı bile yazmak büyük bir şans benim için, iki gündür düzgün giremedim bir tek ana sayfa düşüyor.