Bir site açtım Sadece test etmek istedim adsense almak gerçekten bu kadar zormu diye,5 yazı yazdım kabul görmedi 6-7 yaptım içerik yok dendi son 1 makale yazıp tekrar gönderdim sabah mail geldi siteye bir baktım reklamlar yayinlanmaya başlamiş bile
Ekstra olarak hakkımızda iletişim sayfalarıda sitede bulunmuyor,belki de bulunması hızlı onay aldirabilirdi bilmiyorum ama olmadanda oluyormuş.
Sitede 2 hit bile yok 1 tane var oda ben
Yani buradan da anlıyoruzki trafiğinde bir önemi yok isteyen arkadaşlara pm'den site adresini verebilirim.