Konu
R10'a Ne Oldu?
05-05-2019, 03:01:56
#14
CGLR
Ergenin biri birkaç arkadaşına,
Bak r10'u kapattım nasıl yaptım ehehehe
Diyebilmek için ddos yapıyordur.
Hayatındaki tek başarısı yarışı en önde tamamlayan sperm olan biri için yeni bir başarı olabilir.