Şuan iframe ile ekledim fakat takvim kısmı menünün altında kalıyor bu konuda destek verebilecek biri var mı acaba?

İframe her sayfada çalışıyor ben sadece anasayfada istiyorum yardımcı olacak biri var mı acaba?