yasak diye biliyorum yönetim izin verir ise bencede değiştirilmeli
mobildeyim verebilen olursa çok iyi olur
Yasak değil ben herkes değişebiliyor. Şuan benim ki icloud mail 😊
hiç kimseye güven olmuyor değiştirmek şart oluyor bu durumdada
Değiştirilebiliyor hocam yani normal maile geçebiliyorsunuz
kesinlikle, sürekli takip etmek gerekiyor domain düştümü düşecek mi diye insanın aklına r10 gelmiyor ki düşerse düşsün deyip siliyorsun domaini. Bence gmail veya hotmail geçerli olması gerekiyor.
bu sebeplerden kaç kişinin canı yandı
Hocam gmail olarak güncelleme yapılabiliyor yasak değil. Ben şuan icloud mail kullanıyorum yani domain mailim değil.