Merhaba.
Ben aşağıdaki ürünü ikinci el, aküsüz şekilde aldım. Devreyi tamamlamak için 6 adet akü lazım. 5 tane 9A akü, 1 tane de 50A (otomobil) akü aldım. iMac ile CPU GPU full tüketim yaptığımda bile (ki bu 200 watt tüketim demek) 20dk çok rahat gidiyor. CPU GPU full tüketim yapmayan yazılımlar kullanıyorsanız 70 watt tüketimle 1 saati devirir bu sistem.
http://www.tuncmatik.com/urun/genel-...va-online.html