Birincisi ehliyeti olmayan biri nasıl araba kiralıyor ?
İkincisi diğer arkadaşları arabayı abine bırakırken arabayı park edip anahtarı camdan mı atmışlar, arabayı alırken hiç bakmamış mı nasıl bırakmışlar?
Üçüncüsü, kaza vs olabilir araçlar zaten kaskolu siğortalı. Hadi oldu da merdiven altı bir yerden kiraladılar, yasal olarak zaten bu suç. Rentacar kaskolu olmak zorunda.
Çok saçma bir hikaye geldi bana, bilemedim ama yasal yola başvurmazsanız daha çok başınız yanar.