ilginç valla internetten oyuncak satilacagini hic düşünmemiştim. üstelik bir de 2-3k ciro demissiniz ee bence yürüyün buradan gitsin hocam.tabii pazar doygunlugunu da hesaba katin.ticarette her zaman doğru orantı işlemiyor.