Kazandığının vergisini sen ödüyorsun. 100₺ lik iş yaptın diyelim. 20₺ si bionluk a gidiyor. Geriye kalan 80₺ üzerinden %18 vergi ödemen gerekiyor. Yani 100₺ işten sana kalan 65₺

Ben ordan fazla iş yapamıyorum çünkü 100₺ lik işe kesinti ve vergiden dolayı 150₺ diyorum. Dolayısıyla müşteriye pahalı geldiği için, uygun fiyat verenlere (vergi ödemeyen ve ölü fiyata çalışan) gidiyor.