Yüzde 70 oranında düşük iki gündür. 10 verecekse 3 vermiş. Düzelir tabi de bunun arkasında youtubedaki spamı bitiren güncelleme benzeri bir şey olma ihtimali korkutuyor beni. Sitedeki her cümleye her görsele telif gelen bir sistem yüzde 90'ımızı vurur.