Bazı ev sahipleri artık daha daha katı kontratlar yapıyor, misal 1 sene içerisinde evi boşaltsanız bile ev sahibinin 1 senelik kirayı sizden talep edebilme hakkını veren kontratlar var, en çok buna dikkat edin sonra başınız ağrımasın.
Sevgiler.