Merhabalar. Ev sahipleri kontrata emlakçı isimlerini ve bilgilerini yazdırmak istiyorlar bazen. Buna dikkat etmelisiniz. Eğer vekaleti yoksa emlakçı kontratı kendi üzerinden yapamaz. Genellikle vergiden kaçmak için ev sahipleri bu gibi yollara başvurmakta.

Ayrıca yanlış hatırlamıyorsam "NOTLAR" gibi bir kısım vardı, burada evde sıkıntılı gördüğünüz yerleri daha sonradan üzerinizi kalmaması amacıyla belirtebilirsiniz.