Hipokrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım 80 lira olmadan durmaz bu zamlar. Ciddiyim. Yeter artık bırakın bu esaretinizi bunun lamı cimi yok Dünya Sağlık Örgütü 'hastalık' bağımlılık olarak görüyor sigarayı.
Dünyada gelişmiş ülkelerde sigara fiyatları ve halk içinde içmenin cezaları var . Singapurda paketi 80 liradan başlıyor mesela ve dünyanın en temiz ülkesi ! Gittim gördüm'de konuşuyorum.

Burası Singapur değil ve Kerimcan Durmaz’ın müstehcen yerini gördüğümüz, biberi 13 liraya aldığımız bir ülkede sadece sigara içildiğine şükretmeniz gerekiyor. Normal şartlarda sindirilecek durumlar değil.