neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o bizim atasözümüz kastamonuya has bir kelime nereden buldun şimdi bunu
Elhamdülillah KASTAMONULU ve KASTAMONUSPOR'luyuzz..

Welcome too Çatalzeytin City