bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SadeceON Kullanım Rehberi​​​

bu linteki, "Komisyon Ücreti Nedir?" sorusunun altındaki linke tıklayınca bu fotoğraf çıkıyor hocam çoğunluğu %30 hizmetlerin...Siz büyük ihtimal %40lık hizmet verdiniz %40larda var gördüğünüz gibi.


aynen hocam ama saçmalık yani %50 aldığı komisyonlar bile var