EtkiliBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam yaklaşık 1 ay önce bir satış yapmışım 400tl satışın 240tl sini bana vermiş
SadeceON Kullanım Rehberi​​​

bu linteki, "Komisyon Ücreti Nedir?" sorusunun altındaki linke tıklayınca bu fotoğraf çıkıyor hocam çoğunluğu %30 hizmetlerin...Siz büyük ihtimal %40lık hizmet verdiniz %40larda var gördüğünüz gibi.