kapat telefonu derseniz problem olabilir

yazıktır onlar da işçi. Düzgün cevap verin bari

Bionluk'un cok eski üyesiyim. İlk açıldığı tarihlerde kayıt oldum. Sonra el falan değiştirdi, bayağı bırakmıştım, geri döndüm. Yıllardır da hiçbir sıkıntı yaşamadım.
Seviye 3 freelancer'ım