aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tıklamayın arkadaşlar. Ben sizin yerinize testi yaptım. Korkutmak hoş bir şey değil hocam.
Hayır niye baltalama gereği duyuyorsun? Uygunsuz bir şey varsa moderatör gelip kaldırır zaten?