Merhaba

Eski adsenselerimi karistiriken 3.Dunya ulkelerinden birinde actigim adsensei buldum, Icinde 100 Euro civarinda para var ve odeme olarak Cek var

Hic adsense den cek ile odeme alan oldu mu? Pin gibi mektupla mi yolluyorlar yoksa daha modern bir kargoyla mi?

Tesekkurler