Her yorumun sonuna gülücük atarsan sonuç bu olur.
Senin Güleryüzünü böyle kullanırlar.
İndirim için dost olmak isteyeni burada, iş kapmak için dost isteyeni burada, dolannndırmak için dost olmak isteyen burada.
O sebeple ticari güvenden öteye gitme. Dostla ticaret olmaz.yap ticaret hakkıyla geç.
Haklısın hocam yani bir şey diyemem. Çünkü haklısın