Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her yorumun sonuna gülücük atarsan sonuç bu olur.
Senin Güleryüzünü böyle kullanırlar.
İndirim için dost olmak isteyeni burada, iş kapmak için dost isteyeni burada, dolannndırmak için dost olmak isteyen burada.

O sebeple ticari güvenden öteye gitme. Dostla ticaret olmaz.yap ticaret hakkıyla geç.
Haklısın hocam yani bir şey diyemem. Çünkü haklısın