fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dost Değil Para Biriktir.
Sonra seni arkadan vursunlar
[



yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında yaptığımız iyilikler ile kendimize iyilik etmiş oluyoruz manevi açıdan.

Benimde bunaldığım zamanlar olmuştur iyilik ettiğim kişi karşılığında bir teşekkürü bile çok görüyor diye.
Ancak iyilik etmeyi bırakırsak bu dünyada az olan bir ''iyilik'' kavramının daha da azalmasına neden olanlardan biri olmayı istemiyorum açıkçası.

Ticaret yaparken ise zaten herkesle çalışmıyorum, bu yüzden kafam rahat. Ticarette seçici olmak şart maalesef.
Hocam insanlar bir süreden sonra kullanıyorlar o iyiliğini

Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bıraktım suistimal edenleri gördükten sonra. Şimdi hala abi diye yazıyorlar soğuk konuşuyorum , ters cevap veriyorum. Ama nafile o kadar yüzsüzler ki attığım mesajdan sonra hala bir istek içinde yeni mesajı gönderiyorlar.
Aynen mantıklı olan bırakmak hep aynı şeyler