sosyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın sabah uçuşum var aracı bırakmak istesem ücretler yüksek midir? İspark imkanı olduğunu duydum.2 gün bırakacağım.Bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.
kurtköyde ispark'a bırakıyorsun servisle geçiyorsun hocam.